BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Friday, 20 May 2011

Orang yang benci kan saya !

Wow ! Memang orang yg benci saye tu gila ! Tak de kejer lain ke nk buad keje BODOH ! Hish , mnymph gila ! Kalau ye pon nk kwn ngan sye , tak payah lah nk buad fb yg merepek repek … * Tak masuk akl lah !
Lain kali , kalau nak kwn ngan sye … Ckp , and kalau sye tak terime … Nasib lah … Tak de rezki ! +.+
Hey , dan yang bersubahat tuh ! Tak pyh nk buad baik depan sye ! Nak buad baik sbb nk sye trime awk sbgai kwn ! Giler !
Bile dah kwn .. Tikam kwn sendiri dari blkg ! Mmg bagos lah buad camtuh ! Lain kali , dpt kwn mcm sye tikam and kutok kwn sendiri dri blkg yeeee ! 

0 comments: